What happend last night?

Jag hann verkligen inte att blogga något alls igår. Hela dagen var fullt ös, medvetslös!
For real!
I vilket fall som helst så var det min och Jerrys tre månaders -dag, och den firade vi rejält =]

Vi vaknade upp i Bokenäs igår, jag äälskar att sova där!! Jerry har verkligen världens skönaste säng, och allt känns helt enkelt så bra.
Jag satt och såg på Eurovision Song Contest med J´s pappa, Jerry och hans lillasyster var upptagna med annat, inget viktigare än att jag skulle gå ifrån teven i alla fall!*skratt*

..Efter att ha vart och handlat i Uddevalla det vi behövde till kvällen, så gick vi upp till lägenheten. Gjorde oss klara och drog iväg till "our place" som är en liten bergsluttning alldeles intill en skogssjö och åt jäättegoda ciabattas med världens godaste dressingar. Sedan drack vi vin och åt choklad.

När det blev kyligare gick vi hem, såg på film och hämtade Doris som var nere i stan.
En helt galet underbar dag, och jag insåg hur mycket jag verkligen älskar älskar älskar killen som jag haft turen att träffa!
Jag hade kunnat skriva en hel roman om hur mycket jag gillar honom, men jag säger det hellre till honom än till bloggen!;)

Bilder kommer så småningom! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0