Sundag.

En softis helg har detta vart.
I fredags var det party hos Tobbelito och vi hade bestämt förfest hos mej som flera bangade. Skäms på er!
ANYWAY=P
Jag och Jerry körde in lite av hans grejjer i lägenheten, åt jättemumsig mat och drack vin under tiden vi såg på en film. Maten vi gjorde var wok med thaismak, sweet chilisås och kyckling och vinet var ett av mina favvorit -viner!! Jag fick ju äran att välja smak, så klart jag valde det godaste! ^^

Efter detta kom Kalle och sedan drog vi iväg till Tobbe.
Gick dock efter en stund och fortsatte med hemmakvällen.
Det var verkligen huur mysigt som helst och jag ville verkligen inte att kvällen skulle sluta =(

Igår, lördag, så var det grillad kyckling och potatissallad som gällde!
Efter en hel vecka utan min J så behövde jag verkligen denna helgen med honom! =]

Idag ere tvättdag som gäller.
J och K har vart på loppis och köpt cykel, sweet!!  Nepp, nu ska jag sitta och tare lugnt.. Mina knäskålar gör ont igen..=(
Jag ska min J världens största puss, sen ska jag gå och köpa mer tvättmedel.. Seeya!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh vilken härlig helg du haft. Det förstår jag verkligen! Mums med grillad kyckling och potatissallad. Här blir det lite mer ordentlig mat i dag, då jag fortf mår lite halvkasst! Ta hand om dig denna sköna Söndag cutie

2009-05-10 @ 15:23:14
URL: http://xcccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0