091116



Åhh!!! Som den nattmänniska jag är så sitter jag nu sömnlös=( Har så många tankar och funderingar, känslor och begär som vill ut! NU!!
En tanke är lägenheten. Åh, lägenheten..
I februari sitter jag och J antagligen -Äntligen- i vår fina etta och bara försöker förstå att det är här vi ska bo nu! What a feeling!(=

Därför, mina kära pirater, pirrar det i magen med tanke på hur den ska inredas så bra som möjligt. Ett uppdrag. Det ska vara få -men mysiga- möbler, mycket bra och användbar förvaring och så mycket yta som möjligt ska snappas upp! Loveli!!
Jag har googlat runt som en dåre och hittat så mycket smarta lösningar så ni anar inte! Många saker jag hittade fungerade mest som en ringklocka i skallen på mej; Ah en korg kan användas på deeet sättet också, en pall däääär, smaaaaart..!! Typ;)
Det blir lättare att förklara om ett par månader när jag väl bor i lyan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0