091126

Morning folks!
Eller ah, har vart vaken sen halv 9 och klockan är snart lunch, så kanske inte är morning anymore?!^^
Jag sitter i mjukisbrallan, Mötley Crüe -tishan och en utslagen Wiggo bredvid mej, kan det bli bättre?(= Ah det kunde det, om inte min arm hade gjort såå ont!! Visst, det är ju självbevållat och jag visste att det skulle bli lite ömt efter sprutan, men det gör sjukt ont även för mej som har ganska hög smärttröskel.

Yeye.. Igår bjöd J på pizza, mmm!!! På den godaste pizzerian såklart; Al Paso, den som ligger vid Rotan. Personalen är megatrevlig, maten är alltid god och ser alltid fräsh ut. Sånt gillar vi(=
Mmmm, igår på träningen var det bröst som gällde. Jag orkade faktiskt 10kg på var hand, 3x10, bra va?(= Det orkade jag verkligen inte sist gång, så visst märker man skillnad!=D
Hann även med lite ben, men hade bara en timme på oss så benträningen blev det bara 3 repetioner av, hann bara gå upp till 40kg så får bli mer av det nästa gång.
Anyway, nästa träningspass får bli imorrn, ikväll ska jag förhoppningsvis hinna med en riktigt lång prommis med Wiggo, det har han gjort sej förtjänt av sötnosen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0