Mer styrka??

Ahh det var ju ett tag sedan jag gjorde ett inlägg om min träning! Med anledning!!!;) Träningen har stått stilla i typ 2 veckor då jag varit förkyld och haft trasig bil så jag inte kommit till gymmet.
Jag testade mej på att löpa ute, men efter en ihärdig regnskur ena dagen och iskall havsblåst andra dagen så lade jag ner det där friska livet!;)
Jag har bestämt mej för att börja lite mer med just styrketräning. Jag var med J som visade och hjälpte jättemycket!♥
Anyway.. Det jag behöver i den typen av träning är att någon pushar och sporrar mej som bara den. Jag hade aldrig klarat mina bröstövningar sist så som jag gjorde om inte J vart med!

Sedan om mina 7,5 kilosar var maxvikt för mej, och uppvärmningsvikter för de andra på stället tryckte inte ner på självförtroende alls, nerå..!;)

http://www.muscles.se/wp-content/uploads/2007/09/styrketraning-for-kvinnor1.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0