TRÖÖÖTT!!!!!!!!!

Ska jag eller ska jag inte?! Sätter jag på ännu ett avsnitt av True Blood? Har ju lovat J att inte se ett enda avsnitt utan honom.. SUCK! Men om jag sätter på ett avsnitt, så måste jag se på ett till, och ett till oh ett till.. Nej!! Jag ska inte sätta på ännu ett avsnitt, jag ska vänta på Jerry. MEN HAN MÅSTE KOMMA HEM SNART ISÅFALL!!!!!

By thw WAY, så är andra säsongen så mycket bättre än första, även om första var svinbra! True Blood är nog den bästa serien ever!! ..Efter Vänner, såklart;) Skarsgård har mycket snyggare frisyr denna säsong också, haha!;) Ahh, har ni inte sett serien, så MÅSTE ni se den!! Ni anar inte vad ni missar!!!!
Längtar tills tredje säsongen!!!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0