TREsemmé

Testade TREsemmé igår, alltså schampoo och balsam.
Jag var faktiskt ganska positiv till att testa dessa produkter eftersom de har fått så mycket bra respons, om man läser bloggar, hemsidor etc.
Men! Jag var inte alls imponerad, blev faktiskt aningen besviken. Både balsamet och schampoot doftade frisör, ni vet den där typiska fräsha doften håret får hos frisören? :)
Men schampoot gjorde mitt hår tungt och ganska svårt att styla, och balsamet gjorde inte någon större nytta i mitt hår. Hällde faktiskt i mitt vanliga balsam för att kunna reda ut håret utan tovor.
Så nej, kommer inte använda TREsemmé igen, tyvärr =(


Kommentarer
Postat av: Marcus Ek

sv: Tusen takk :)

2009-10-16 @ 12:39:10
URL: http://marcusek.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0