En komplimang!

Tänk vad glad man kan bli över en komplimang, när en person ser någonting positivt hos någon. Hos mej!
Jaja, jag ska inte sätta allt för stor vikt på det, tyckte bara att det var kul när någon såg en positiv sida av mej bara genom att jag var mej själv.
Anyway.. Idag är ingen vanlig dag, det är min och J´s 7-månaders dag! Wihoo!:)
Tänk så fort tiden går! Jag tycker fortfarande att det känns som igår när J ramlade in i min lägenhet för första gången, full och jävlig! Haha!=P
Tänk alla gånger vi festade ihop, och allt man berättade till honom i förtroende, utan en aning om att det en dag skulle bli vi.
Tänk den gången när vi, hela gänget, var i Göteborg.. Ahh, kommer aldrig glömma den natten alltså!! :)

Men nu, nu 7 månader senare så bor jag hemma hos J i Bokenäs:) Sommaren var lite svår här ute, då jag verkligen inte är en havsmänniska, det ska vara insjöar som man kan lita på. Pappa B sa att jag var en sötvattenpirat, hihi! Men så länge J skrämmer iväg maneter, krabbor, havsgräs, fiskar och badjävlar så är det fritt fram :)

Igår eftermiddag åkte jag hem till Hedekas och pratade med the familj, åt koldolmar (utan kål hade det vart en dolme), och sen åkte jag hem typ. Lekte lite med bror, han tränar som fan och är faktiskt lite biffigare än mej, höhö;)
När jag kom hem till Bokenäs kom Marielle (min xtra lillasyster:) ) hem med Sims3, som jag inte spelat ännu! Oh Jesus! Vi satte oss och gjorde varsin sim, och hann spela lite grann tillome, såå kul var det!! Älskar Sims!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0