Har vart

..ute på en skön promenad med Wiggo på dryga timmen, det är kanonväder ute!:thumbup: Nu är det snart dags för mellis, det lutar åt protein och finncrisp med keso och mesost.
Att äta var tredje timme är otroligt viktigt för mej, att hjälpa kroppen så att vi så gott som aldrig hamnar i anabolt läge och börjar bryta ner sej själv. Bryta ner det vi kämpat så med!
Dessutom, att äta såpass ofta gör att jag är mätt och småäter nästan aldrig mellan måltiderna. Bara det är en stor framgång för mej!

Dessutom, utan att stirra mej blind på vågen så har jag en mycket stabilare och jämnare vikt nu än för bara ett år sedan tack vare mina ändrade matvanor. Ett år och minus 10 kg och en BHstorlek mindre, så trivs jag i den form jag är i nu oavsett vad jag än väger idag.

Jag och mitt älskade protein!:thumbup:

Kommentarer
Postat av: LORISSA

http://lorissalovebomb.blogg.se/2010/april/utkast-april-4-2010-2.html#comment



Här är min diet i stora drag :)

2010-04-27 @ 12:00:43
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0