I'm lost, run at my own cost.

Är man lite av en nörd när man sitter i timmar på Eniro Kartor och mäter, jämför och letar nya rundor att springa? Så fort min lunch lagt sej tillrätta i magen så blir det ut och springa, ska bli såå härligt att röra på sej lite!
Jag har flätat luggen så den slipper ligga klistrad i pannan, bland de värsta irritationsmoment under en löptur jag kan ha!;)

Imorgon ska jag åka till min käre farmor och baka gammeldags tunnbröd, såå gott!! Ska försöka ta bilder, men det får bli med J´s kamera då min fortfarande inte fungerar.
OM jag nu kommer ihåg kameran så ska ni få bilder på en massa lammbebisar också, som pluppar ut för fullt just nu hemma hos henne!:love:

http://www.vargadoren.se/lamm.jpg
Bild: Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0