Morgonstund!

Vad händer med de inläggen man skickar via mms, som inte kommer fram? Vart hamnar de? Haha! Ja hur som, det blev en regnig och blöt morgonjogg imorse på 7,5km, helt okey!
Jag hittade dock inte mina löparskor imorse så fick trä på mej fitnessskorna och hey pommes vilken skillnad det är att springa med dom! Inte det minsta bekvämt, sulan lutar liksom åt fel håll och allt var sådär megajobbigt, sådär som bara ett par skor kan bli..

Men! Nu har jag fått i mej frukost, ska dusha och sedan ut med Wiggobus så även han får röra lite på dej, den lelle fläskkotletten, awh!
Min frulle idag bestod av grahamsgröt med psylliumfrön och korn i, proteinfluff och solrösfrön.
(Ganska löst fluff eftersom jag vispade för hand)


Västkustsill och finncrisp med keso och ost och i glaset; Underbart goda Proviva!

Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Sv: Skavsår ät jobbigt. Mitt bästa tips inför Vasaloppet är att sätta Compeed skavsårsplåster på hälar och andra delar på fötterna som kan skava, samt i handflatan där stavarna sliter. Annars är det bara att hoppas på ett bra underlag och le när det blir jobbigt så blir dte snart roligare. :)

2010-04-27 @ 09:56:40
URL: http://lajdidaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0