Mors!


Imorse innan powerwalken.

Fredag idag! vad innebär det då? Jo, lägga sej tidigt för att orka stiga upp tidigt imorn, då blir det nämligen tävling i Kungälv! Ska bli kanonkul!:thumbup:
Just nu sitter jag och spanar in lite nytt på Nelly.com, de har fått in kanonsnygga kläder varav en jacka som vill bli min. Den sa det. Otroligt, men sant!
Har dock handlat lite väl mycket denna månaden, så jag ska låta den va. Ska inte ens titta på den!

Idag är en sådan där dag då man borde göra en massa saker. Borde torka av inne i kylskåpet. Borde damma i lägenheten. Borde gå och handla. Borde inte äta allt gott som jag gör. Men idag är det min day of! Jag gör vad jag vill, när jag vill! Så det får bli gymmet, seeya!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0