Pain is weakness leaving the body.

Ja, ungefär så gick tankegångarna under mina 40 minuters jogg ute idag. Riktigt så illa som det låter var det kanske inte, men de sista två kilometrarna krampade min ena vad och jag fick verkligen slita för att inte ge upp och gå resten av vägen.
Förutom krampen i slutet, så gick det väldigt bra idag!
Det blev 7 km som sagt, tiden är jag inte alls stolt över, men farten ökar automatiskt ju mer jag springer, för varje gång. Positivt!:thumbup:

Nu har jag smäckt i mej lite proteinrik mat i form av keso, tonfisk och en mumsig grönsallad. Laddar inför gymmet om ca en timme. Blir väl att träna axlar + rygg idag, beroende på hur mycket jag hinner. Det är ju hur mycket folk som helst på gymmet om kvällarna nu! Speciellt människor som trängs vid vikterna, somliga är även väldigt stressiga av sej och nästan står och trampar på mej för att jag ska släppa ifrån mej bänken, eller vikterna eller vad de nu väntar på.

Ikväll ska J med till gymmet!:love:

Bild: Jag och J för cirkus 1 år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0