...

Just nu läser jag en bok som heter En flicka som heter Alice. En roman av Kristin Hannah, en författare som jag inte lagt så mycket tid åt tidigare eftersom hennes namn låter så fruktansvärt tråkigt, så samma sak är det väl med hennes böcker?;)
I alla fall, har läst några kapitel ur denna boken nu och den är redan svår att lägga ifrån sej! Hon skriver på det där sättet som jag gillar, hon beskriver människor, naturen, omnejden och känslor på ett sätt som jag gillar. Dessutom är det hon skriver spännande, även när det är sidor i boken som inte handlar om just "den där flickan från skogen".

Om det finns någon mer bokmal där ute, så läs denna om ni inte redan gjort det!

http://www.ginza.se/Archive/Images/item_img_large/607985.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0