100111

Tja folks!
Nu har jag vart ute på en 30minuters joggingtur, fy 17 vad kallt det är ute t r o t s att det faktiskt inte är lika kallt längre. Sommar, vär är du?!
Anyway, gjorde pasta och falukorv idag. Hade inte så mycket grönsaker så hackade purjo, paprika och lök och slängde i stekpannan tillsammans med korven. Gott, blev det(=


Utöver detta så har jag idag knåpat ihop ett helt nytt CV, det tog nääästan 2 timmar och jag måste säga att jag var kanonnöjd över min insats!
..Tills J stänger av datorn, och jag inser att mitt osparade Word-arbete är borta. Hallelujah!!!

På tal om J.. Han föreslog förut att vi skulle börja med mountinbiking. Det har jag aldrig testat på, så yess det hade vart kul!(= Får vänta närmare våren dock tills jag köpt mej en cykel.
Nu ska jag kolla runt lite bloggar, seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0