100118

Tjofräs!
Jag har svårt för att skriva just nu, men behöver något som diastraherar mej ifrån sängen;) Kan avslöja att gymmet gick bra igår, körde styrka som vanligt men idag ska jag se om de har något grupp pass som jag känner för. Är sugen på spinning eller bodypump, long time ago!
Igår kväll satt jag, J och D och såg på Den Gröna Milen fram till 3 inatt. Jag somnade ibland under filmen för jag låg så rackarns gott, haha!=P Men yess.. Filmen var bra som vanligt, en av mina favoriter(=

Whats up next? Jag vet inte! Jag ska dusha, äta och fånga dagen! Ska även kika runt på bl. anna Bangerhead efter ett serum till mitt hår på huvvet.
Jag bjuder er på den vackraste morgonfrilla ni kan tänka er, all yours! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0