....

Tja folks!
Har precis ätit en panggod pastasallad, muums! Yesyess... Gymmet! Det gick jättebra idag, ska börja träna biceps och axlar mer än vad jag gjort, vilket kommer bli enkelt då jag inte gått in så mycket för just biceps:)
Jag hade som mest 6kg på hantlarna till bicepsen, hade orkat tyngre men hade absolut inte klarat fler repetioner är typ.. 2!;) Så 6 kg var en bra start för mej kände jag.
En övning som jag verkligen gillar är hantellyft åt sidan, den är skön helt enkelt! Och en kanonövning för mej som jobbar på hållningen.

Hade mina mjukisbrallor på gymmet idag eftersom mina andra kläder var smutsiga. Shiet vad man märker skillnaden på kläder och kläder! Att det är skillnad på kläder som andas och de som inte andas var så stor, visste jag inte!;) Så  visst gör träningskläderna oss en tjänst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ELLER HUR och tänk då jag som läser bloggar heela dagarna:p

2010-01-07 @ 21:41:32
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: julia

hej, allt bra med dig? =)

2010-01-08 @ 14:11:33
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Myggan

Salladen var god... Men nu e den slut..::!!

2010-01-08 @ 16:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0