Söndag

Goder Afton folks!
Jag har precis fått i mej mat, favoritkyckling såklart!(= Kyckling i alla dess former är himmelst gott! I alla fall, jag är übertrött och längtar efter att få somna i J´s varma armar i vår mysiga säng med alla sex kuddar runtom oss, awh!
Imorse vakna jag kl 6, efter en ganska kort natt, med ett par Arkiv X -avsnitt kvällen före så vaknar man ganska ofta under natten, mest för att checka så att allt är okey, höhö;)
Anyway, Lite över kl 7 imorse drog jag, pappa, bror och Peter till Karlstad för lite agility. Jag tävlade dock inte själv, utan bidrog mest med att hålla koll på konkurensen, vara koppelhållare, räkna poäng, äta upp matsäcken och agera coach. Jag var grym på allt det där, om jag får skryta lite!^^

Det var pappa och Rex som tävlade. Agilitybanan gick sådär, efter en ganska bra början så blev det till slut tre vägringar på gungan. Rex är lite rädd för gungan och tänkte inte gå upp på den. Disk.
Hoppbanan gick mycket bättre, inga balanshinder. Rex kom på 5:e plats med noll fel och fick på så sätt en "pinne". En pinne innebär att om man springer ett lopp utan vare sej hinderfel eller tidsfel, och hamnar bland dessa felfria 15% av de startade, får man en pinne (Dessa "pinnar" skrivs in i tävlingsboken av tävlingsledaren) . Efter tre pinnar så flyttas man upp en klass.

Vi kom hem för ah..en timme sedan ungefär och jag är kvar i Hedekas pga av snöstormen=S SMHI har utfärdat en klass 1 varning, och med mina två bebisar i bilen så riskerar jag inget. Hellre stannar jag hos mamma över natten och åker hem imorrn när det är ljust och plogat på vägarna, som dessutom är blixthala här i knas=S
Saknar dock min Jerry, men samtidigt så får ju han en ärlig chans att plugga utan störningar och göra lite som han behagar i lägenheten när vi är borta(=

Ska återgå till vargdebattern på nätet nu, sen blir det lite Skavlan via datorn. Sist men inte minst, ringa mitt hjärta i Trollhättan och hoppas han saknar mej lite grann! (Tror även det går lite Wallander på teven ikväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0