8 juli

Nu vart det en månad och 4 dagar sedan jag senast uppdaterade bloggen, jag tänker inte komma med en massa ursäkter då ju bloggen i första hand finns till för mej och mina behov.:)
Jag säger helt enkelt som det är; efter att ha bloggat på diverse ställen sedan jag var ca 15 år (vilket innebär ungefär 7 års bloggande!!) så tappade jag suget helt enkelt.
Ni är många som visat ert medkännande och omtanke, ni är guldvärda!:love:
När bloggen blir ett måste istället för en naturlig del i vardagen, så är det helt enkelt inte samma sak längre. Ända sedan jag fick min första dagbok av pappa i 7-årspresent så har skrivandet vart en viktig del av mej, för mej och ett starkt skäl till att ge mina känslor ord.

Hur som! Mitt mellan hundträningen och olika kontakter med intressanta uppfödare (Hmm..?;)), matproblem och känningar i benet så har jag har gått upp lite mer än 3 kg, satsar helhjärtat på löpningen fram till Lidingöloppet, gymmet ställer jag utanför planeringen just nu.
Nu kör vi igen!:thumbup:

Här vägde jag 53kg muskler i mitten av maj 2010!;) Kroppen jag ska tillbaka till!


Mina två bebisar, varför ligga breve när man kan ligga på varann?:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååååh, entill hund? Eller kanske katt?:D

2010-07-08 @ 21:54:20
URL: http://sandrawest.blogspot.com
Postat av: Sofia

Kul att du är tillbaka! :)

2010-07-08 @ 23:30:35
URL: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
Postat av: Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv

Kul att du är tillbaka :)

2010-07-09 @ 11:22:15
URL: http://cheriemartensson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0