20 mars

Morrn morrn!
Ska kicka igång morgonen med ett hårt RPM -pass om en stund, härligt! Ska få i mej lite kaffe, och sedan drar jag mot gymmet.
Kan avslöja att det inte blev något gym igår heller, tiden räckte helt enkelt inte till. Så jag och J drog ut och sprang i cirkus 40 min (den korta sträckan pga J´s premiärjoggning utomhus, och jag ville inte springa så långt då jag var rädd att jag skulle få mer smärta i  vaderna) jag hade energi, viljan och uthålligheten, jag fick in ett otroligt flyt! Känndes pangbra! och hade kunnat springa en bra stund till. Var dock noga med att stanna tre gånger för att strecha och töja ut, framförallt, mina vader.
Smärtan har försvunnit något därifrån nu, men ville inte chansa. Idag är de fortfarande lite ömma, men inget värre.

Ska fortsätta dricka mitt kaffe, ur min supergulliga mugg! Jag fick den av mami för 100 år sedan när vi var på Astrid Lindgrens Värld. Vi var där väldigt ofta när vi var små, och jag saknar det lite. Kanske får åka dit i sommar och få mej en liten nostalgikick!:)

Kommentarer
Postat av: Lexie

det var riktigt gott :D hoppas du också får en bra dag :) så söt mugg, var ett pippi freak när jag var liten :D

2010-03-20 @ 10:25:14
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/
Postat av: evyn - Sveriges minsta bloggerska

Hehe söt kopp:D

2010-03-20 @ 23:48:33
URL: http://evyns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0