10 september

Häpp häpp! Spinningen igår gick sjuukt bra! Faaan, så bra känndes det! Im back, for real:)
Frullen är i magen, och som alltid är det 1 dl fibergryn, 0.5 dl kruskakli och 0.5 dl dingelflingor ihopkokat, och sen blandat med linfrön, psylliumfrön, solrosfrön och en maaaassa sylt! ..eller skogsbär när jag plockat det.
Det blir en riktigt rejäl portion, men jag äter mycket så är det bara. Som löpare gör man det. Och detta är precis vad jag behöver för att hålla mej mätt, länge:thumbup:

Jag ska borsta tänderna och sedan skutta ner till apoteket och hämta ut antibiotika så jag inte får blodförgiftning, jag har nämligen även gått och fått streptokocker:S Allt eller inget, folks! Läkaren ringde imorse, plus att de gjorde hembesök igår eftermiddag! Service när den är som bäst, haha!

Hm, det blir även kräftskiva i helgen! Detta ska hinnas med mitt emellan jobb, hämta/lämna W och J hos hund/kattvakt, handla ingredienser till skivan plus baka och förbereda maten som ska tas med.
Help:(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0