Born to ramble and play.

Jag sov länge idag också. Var inte uppe förren halv 10! Jag tycker inte alls om att sova så länge, jag vill vara uppe med tuppen och se dagen vakna, samtidigt som jag myser in hela den där stämningen som bara en tidig morgon kan ge.
En pw innan staden vaknat är oslagbar!
Imorgon får jag nog faktiskt ta och ställa klockan, om detta ska förtsätta.

Så, frukosten blev en lunch! Gröttallrik med en rejäl äggmacka till. Morgonpromenaden med Wiggo blev en knapp timmes pw i totalt ösregn nu efter 11. Att svettas i regnkläder, som förövrigt inte har någon andningsfunktion, är en del av dagen där pannbenet måste övervinna kroppens vilja att stanna och dra av sej ett par lager kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0