Den som inte lever över sina tillgångar brister i sin fantasi.

Träningsvärken i rumpen är något av det värsta jag vart med om! Hade tagit till modet för att faktiskt ta mej ut på en löptur ikväll, nervös som sjutton om knät skulle hålla. Men efter att ha sprungit 1,2 km vände jag hemåt igen. Springstilen påminde om någon som hade skitit på sej, och löpsteget funkade alltså inte, haha! ;)


Imorgon blir det träning med Tobbe igen, och även på fredag. Skönt att ha med någon man känner i gymmet, bolla ideér, få tips, lyfthjälp om det behövs etc.
Dessutom är det ofta mysigare och roligare att umgås på gymmet än på nått dyrt, fettigt fik nånstans;)

Satt och spanade igenom gamla bilder, och ser denna! OJ vad jag minns när jag tog denna. Det var våren 2010, i maj. Den våren, den sommaren, sprang jag hela tiden. vart jag än skulle, så var det löpardojjer på. Jag sprang för livet! För livets skull, för att jag kunde, för att allt var så sjukt bra!
Denna bilden är tagen en förmiddag utanför lägenheten i Trollhättan. Jag hade, som varje morgon, sprungit de 7,5 km runt slussarna, dushat och lagt mej ute i solen med nya nummret av RW och bara söög in livet och allt vad det innebar.

Kommentarer
Postat av: Maria W

hmm, menade nog 3-timmarspasset, tänkte att det var löpning, men det kanske inte stämde? :)



ja shortsen är supersköna! var lite osäker på storlek först, lite för små el lite för stora. Tog det som var lite för stora, men kan ju knyta dem i magen och i de mindre gled benen upp när man sprang.

2011-04-21 @ 16:22:26
URL: http://mariawinell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0