Enjoy your pain, you've earned it!

..Denna tanken slog mej vid målgången på Lidingöloppet, hade gett en miljon för den känslan igen!
Idag är jag verkligen på språng, nyss hemkommen från Trollhättan dit jag åkte kl 10 imorse, och även storhandlat, all by myself! Erbjöd mej att göra detta eftersom det dels blir billigare;) och för att annars skulle vi behövt vänta till helgen, och kylen så gott som ekade när vi öppnade den imorse.

Så, en snabb lunch nu iform av kesoröra naturligtvis. Plocka lite här hemma innan jag ska iväg till vetrinär, gymmet och sådana saker jag behöver få göra innan helgen tar vid.

Hur många hinkar går åt i veckan hos familjen Pettersson/Kjellerås?;)

Kommentarer
Postat av: J

WAooW.... FAn va fett nice med en hink keso =D

Nu jävlar får den hålla mer än en dag ;)

2011-04-27 @ 18:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0