Now my feet won't touch the ground.

Frestar med en bild på min underbara frukost; Ägg -gröt med frön, banan, keso och mjölk. En av storfavoriterna!:)

Var ju på indoor walking igår igen, och jag tycker att gårdagens pass var bland de bästa jag vart på! Teknik, flås och "goet" fanns, heela timmen.
Ledaren som satt upp passet har verkligen lyckats med de aktiva återhämtningarna, som inte ger kroppen en chans till att sakta ner och andas ut, utan de aktiva pauserna är verkligen aktiva, så benen får trampas ut någon minut innan det är 100% som gäller igen. Gilla!

Idag ska jag träffa en gammal klasskamrat jag inte sett på 100 år (typ..;) ), det ser jag verkligen fram emot!

Kommentarer
Postat av: Peter

Kul att du gillar passen! :) Du ä så välkommen igen så. :)

2011-04-19 @ 21:35:47
URL: http://www.peterlidstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0