18 februari

Somliga människor har den där talangen, eller egenskapen, att bara sprida total lycka! Jag träffade en familj idag, mamma, pappa och två barn. Pratade med dem i cirka timmen och under hela tiden log jag och liksom smittades ner av deras totala glädje, familjelycka och kände deras samband till varandra.
Den här familjen visade hänsyn och omtanke rakt igenom, otroligt snälla och rara! Flera timmar efter att de gått, kom jag på mej själv att le, sådär fånigt utan anledning ni vet;)!

Hur som haver, hallen börjar bli klar här hemma, och jag börjar därmed bli nöjd:thumbup: Visar en närbild på bordet, som jag till slut blev sjuukt nöjd över! Ska finjustera med dekorationer och sånt så fort jag hinner, nästa vecka troligen då jag har ett par dagar ledigt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0