Ta min hand så gör vi allt det som dom låter bli.

Håhå jaja, en sån dag det blev av denna torsdagen, like it like it!
Kvällscardion var som plockad ur Dårarnas Paradis, en helt underbar timme i svettens och viljestyrkans land. Jag testade att köra aningen tyngre idag, jag la taktkänslan lite åt sidan för att ge benen ett sjuhelsikes arbete en stund! Självklart försökte jag, trots motståndet i benen, hänga med i takten men som sagt, jag hade siktet inställt på en rejäl tungkörare och prickade målet perfekt! ;)

Just nu är jag galet trött, benen och rumpan värker efter träningen och maten ligger i magen. Ska dock inte lägga mej riktigt ännu då jag tänkt sova länge imorgon, eftersom fredagkvällen lär bli sen. Jag har någon sorts inre väckarklocka som gör att jag aldrig sover mer än 7-8 timmar normalt sett.

Däremot kan jag ha sovardagar någon gång i månaden, då sover jag dygnet runt, lite som för att ta igen all sömn jag missar. Kroppen är en fascinerande uppfinning, och det är otroligt hur den arbetar! :)

Kommentarer
Postat av: Peter

Haha... Ä me helt slut efter passet idag. :) Grymt kört idag o kul att du kommer på passen!! :)

2011-05-05 @ 22:54:25
URL: http://www.peterlidstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0