You can't cross the sea merely by standing and staring at the water

Det har vart ett par jobbiga dagar för mej det senaste, vilket gör mej sjukt stressad inför varvet. Negativt. Nog talat om det, uppladdningen inför varvet är inte den bästa och jag grämer mej sjukt mycket!
Ingen träning igår då det blev vetrinärbesök med katten, operation och kvällen tillbringades med att trösta en liten pisse med tratt.
Får skriva mer här så småningom, just nu tar jag dag för dag och klättrar mej uppför kanter varenda kväll, men försöker styrka mej själv så gott det går.
Fall seven times, stand up eight.

Små bilder sedan fredags.

Här ligger min fine pojke<3 Hans öra ser halvt ut, och jag bävar för när bandaget ska av.

Kommentarer
Postat av: Peter Lidström

Det kommer att gå jättebra!! Sista veckans träning är ju trotts allt inte så himla viktig inför ett långlopp. Gäller att ha gott om krafter när det väl gäller istället. Inte kul att ha jobbiga perioder men man blir alltid starkare av motgångar. :) Hoppas vi ses där nere på Lördag! :) Jag startar 13,45 med startnummer 8605. :)

2011-05-18 @ 08:56:46
URL: http://www.peterlidstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0