The greatest pleasure in life, is doing the things people say we cannot do

Jag tänker också lägga upp startbeviset på bloggen, tänker inte vara sämre än någon annan bloggare! ;)

Eftersom jag springer för välgörenhet, Barncancerfonden, så startar jag sent och inte förren 14.50. Att springa för att man kan och för att må bra, är en bra anledning till att springa tycker jag.

Varför just jag springer för Barncancerfonden är för mej en självklarhet. Den blå stolen lämnades tom hemma hos mej och jag vet hur ont det gör, och mycket det smärtar, att vara ensam kvar, och om mina ben gör att ett enda barn får sitta kvar, är det värt all smärta löpningen ger under varvets två mil.
Jag hoppas mitt knä håller, att jag faktiskt får springa klart, springa för en god sak.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Va grym du är!!

2011-05-03 @ 19:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0