00.06

Sitter med en omgång med hårfärg i huvudet, ska bli såå sjukt gott att bli av med den, givetvis snygga(!), utväxten haha=P Det är inte ofta jag färgar håret helt själv minsann, så detta ska ta mej tusan bli spännande! Hm..(A) Förhoppningsvis blir resultatet lika snyggt som kvinnans hår på omslaget på paketet till färgen, men som sagt.. Spänningen är oliidlig!

Egentligen borde jag sova nu, eller i alla fall snart, för imorrn ska jag upp tidigt och besikta bilen. Men som den nattmänniska jag är så sitter jag ganska bra här jag sitter i sängen, det enda som saknas är en påse Ahlgrens bilar och att någon rättar till kudden bakom ryggen på mej.. Hallå!? NÅGON?

Njae.. nu ska jag gå till spegeln och spana in frillan, se om det syns något än! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: tack så mycket !:)

ja det kanske gör det, vem vet ?!:)

roligare att spela på i alla fall tycker jag !:)

2009-08-28 @ 09:25:38
URL: http://hurtigh.blogg.se/
Postat av: Leia

Så jobbigt att vara tvungen att färga hit och dit. :S

2009-08-28 @ 20:59:01
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0