heyye.

Ja, har nu hittat mobilen som babe lekt kurragömma me.. Han bara äär så rolig! ;) Jag sitter och väntar på att maten i magen ska lägga sej, så att man kan dra ut på jogging.
Vad har hänt annars då? Ja, mottagningen suger som vanligt här i Bokenäs, inget nytt på den fronten!;) Haha, neee jag ska inte klaga! Men liite bättre mottagning på mobilen hade inte skadat..! :)

Har vart i Henån, kollat på garage, käkat pizza, testat ny glass -smak och myst på utsiktsberget idag.
Sitter nu och lyssnar på Slipknot´s Snuff, kan bara inte sluta höra på den. Makalöst..

Imorrn är en ny vecka. Ska jobba hela 6 dagar i veckan och jag gillart! :) Funderar på att göra ännu en toning i håret då jag inte riktigt är nöjd ännu. Får se om jag orkar efter löpningen sedan.

All yours!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0