Late it is..

Saknar babe som tusan, livet är inte samma sak utan dej vid min sida.. Oj, lät som om vi hade gjort slut eller nåt, haha!=P Men så är det inte;) Vi sover dock inte med varann inatt då jag sover över hos mamms.
Joggade med bror idag efter jobbet, blev dock inte så långt då det spöregnade och var kolsvart. Men ca: en halvtimmes joggning var ganska lagom ikväll kände vi båda.

Jag är verligen huur trött som helst, jobbar med att hålla ögonen öppna.. Funderar på detta med Lidingöloppet.. Ska jag eller ska jag inte..??
det är ganska tufft att springa 3 mil, speciellt för mej som inte brukar springa de sträckorna.. gahh, jag vill!!! Men är rädd för att misslyckas.. Jag får tänka över detta rejält innan jag bestämmer mej för något.

Kollar på löshår.. jess skikar över skitbra länkar med olika priser och shit, det gäller bara för mej att välja.. Svårt är det, men jag ska nog klara biffen!;)



All yours..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0