091201

Tja folks!
Sitter och laddar inför jobb, det är keampegott väder och mitt humör är, trots smärtan, på ganska hög nivå. Vilken smärta? ..kanske ni undrar då? Ja, det är inget som jag vill ta upp just nu, men jag har en vecka ungefär kvar på helvetet=(
Tycker bara att jag har världens bästa pojkvän som står ut med mej när det gör way för ont och mitt tålamod är nere och skrapar på noll. Det är faktiskt svårt att vara på tiptop ibland, även om lyckan står för dörren.
Anyway, jag ska inte klaga, det finns ju de som har det ännu värre än mej.

Soffan som jag och J fick va Kalleballe igår, står i teverummet tills vi vet vart vi ska ha den tills vi flyttar. Både Wiggo och Julle har inspekterat och givit deras nya sovplats myycket väl godkänt;) Julle somnade i den soffan mesamm den kom innnanför dörren, typ!
Kommer bli kanonbra i lägenheten(=
Yeye, nu ska jag dra, hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0