091201 Kväll

Tjaaa..!!
Sitter och äter upp Jerrys choklad, ihop med min julmust är det en sååå megagod blandning så ni kan inte förstå!;P Kom hem ifrån jobbet för en liten stund sedan, det är alltid så gott att få komma hem efter ett arbetspass, ska ni veta. Jag var på plats på jobbet halv 2 eftersom det skulle komma två sjukgymnaster och visa lite förflyttningsteknik. Jag gillar när det kommer folk och visar sådana saker, förflyttningar, lyftövningar etc. Man lär sej arbeta på rätt sätt, dra på rätt ställe, stå där man ska. Istället för att stå fel och få ont i ryggen, eller flytta vårdaren fel så att denne för ont. Jag gillar att lära mej nya saker, och varje gång dessa personer kommer så lär man sej något nytt (=

Imorgon ska jag ringa till Wiggos vetrinär, stackarn har fått utslag igen! Fast denna gången av, vad jag kan se, en annan sort. Han störs dock inte av det, inte har han ont eller irriteras av det heller. Samma sak när han kastrerades, han fick inte smärtlindring för han behövde det inte! Han är knäpp min knasboll!;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0