091205

Hej på er små barn!
Jag har mensvärk=( BLÄÄ!! Under denna wounderbara vecka (som tur är bara är typ 3 dagar för mej, yeh!!!) så loovar jag att jag skulle kunna äta en buffel! Jag är inte sugen på godis eller ngt sånt, utan MAAT!!! Restaurang?! Here I come!!
Har precis ätet fyra smörgåsar och är sugen på mer, men inser att det får vara ett stopp någonstans, hm.. Ska göra smörgåsar och ha med mej till jobbet sen me, är helt galen i ostmacka just nu!;)

Jag testade örondropparna på Wiggo igår, dropparna luktade faktiskt jättegott(!) men gissar på att det inte var ens hälften så gott att få det i örat=S Men efteråt fick han sej en rejäl öronmassage, det gillade han minsann!(= Idag var jag på apoteket och hämtade ögondropparna och dropparna (StrongHold) som han ska få droppat i nacken. Ska göra detta ikväll, tänkte jag.

haha, hittade bilden på kusinens vovve Ludde i min gamla lägenhet på Skogslyckan, söt va?(=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0