091206

Tja folks!
Yeh, vilken söndag!! ..Och vilken lördag det var igår, om inte annat!
Jag jobbade ju eftermiddag-kväll igår, och efter jobbet var jag helt slut. Utmattad! Trodde även att Jerry skulle vara det är jag kom hem, eftersom han hade haft tenta hela dagen. Men IKKE!
Han överaskade mej med glögg, godis, chips, vitlöksbröd och tända ljus, mmm!!!! Blev jätteglad, och kvällen var mysig och efterlängtad!

Idag har jag vart med J ute och försökt åstadkomma något vettigt. Jag kastade väl mest pinne med Wiggo, men klättrade faktiskt upp i ett träd och fixade med en lampas kontakt så aahh, Fru Duktig!! ;)
Wiggo hade verkligen megakul idag tror jag. Han gjorde sej själv ett rejält lerbad, badade hela hans söta ansikte och verkligen bäddade in a l l t med lera!
Eftersom han inte har något emot att dusha, så får han gärna gegga ner sej, det är ju faktiskt lätt att ta bort(=

För övrigt så gick det jättebra att ge W ögondropparna! Han håller huvudet helt stilla, låter mej dra lite grann i ögat så att dropparna hamnar där de ska och han är blickstilla när dropparna landar i ögat också, helt galet duktig är han!(= Hoppas nu bara att de hjälper, jag märker att hans högra öga är lite känsligare eftersom han gärna kisar med det. Men som sagt, nu är det bara att vänta och hoppas att dropparna hjälper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0