091207

God morgon folks!
Har precis snyltat av J´s frukost, är inte hungrig så tog ingen egen. Ändå är man på pojkvännen och tar den ena biten efter den andra på tallriken, konstigt fenomen det där;)
Anyway, idag är det tandläkaren som gäller, hur ska detta gå? Ska åka om ahh.. en timme ungefär, kl 12. Åker tidigare eftersom jag ska in på apoteket igen och köpa lite stuffs.

Wiggo tyckte inte alls om ögondropparna idag=/ Han vände bort huvudet två gånger, innan han gav med sej och insåg att jag var den envisaste av oss. Han tog i alla fall dropparna snällt, som vanligt, men med lite mer illvilja denna gången.
Jag försöker ge W dropparna när de är rumsvarma, och han vart inne ett tag. Så att dropparna och W är lika varma. Inte kul att få iskalla droppar i ögonen liksom!
Men ah, nu ska jag göra mej lite mer klar så jag kan åka sen(=

PÖSS HEEEEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0