091208

Hej små snorkråkor!
Har ni tänkt på att det är de små sakerna i livet som gör en lycklig och som gör att man mår bra? Ett leende, en komplimang, att man visar omtanke genom att fråga hur man mår och sedan vilja lyssna.
Tänk att leva ett liv med någon som inte respekterar ens känslor, inte respekterar hur man känner sej och på så sätt inte vilja förstå och jobba sej ur situationen på ett ärligt sätt.
Genom att respektera er person så är hälften redan vunnit.

Anyway, kan ju avslöja att tandisbesöket igår var det snabbaste i historien!:P Tandläkaren slipade tanden i typ tre sekunder, sen var det klart, haha!:P
Efteråt åkte jag till Hedekas för att testa kläder som bror min växt ut, jag fick tag på en massa mysjumprar, och en fleecejumper, kanon att ha när jag hjälper J med garaget(=
När jag kom hem till Bokenäs igår så somnade jag på sängen, vaknade av att J kom in med ostmacka och en kopp med varm glögg, mmmhh!!!!  Kan säga att det var de godaste mackor jag sett på länge!

Dessutom, W sätter nu alla fyra benen i skolådan utan problem! Grejjen är bara att han gärna sätter sej på den också, så den har gått ganska mycket isönder;) Men nu kan han få plats med fyra av sina klumpiga tassar i en liten skokartong, så började med en ny grej igår. Hmm, hur ska jag beskriva detta nu då..? Han ska sitta på min sida, och när jag lyfter upp vänster ben, då gör han samma sak. Samma med högerbenet. Lite cirkus här;)
Förstår ni? Jag är kass på att förklara, men om vi hinner med att filma lite idag, så kan jag lägga ut en film till kvällen(=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0