091220

PinkBody.jpg image by dublindevil24
Tänk att ha Alecia Moore´s kropp, yummi!!! Rena drömmen!!!

Good morning folks!
Sovit gott? Själv sov jag som en gris, bokstavligt talat!;) Lördagskvällen bjöd på popcorn, choklad, gott vin och Pirates -maraton, lovelii!!!
Igår var jag även ute på julklappsjakt, slutade med inga julklappar, men lite ifrån Åhlens till mej själv, hmm..;)

Anyway.. Idag, gymmet! Planen är att träna ben, mage och eventuellt rygg. Benen behöver jag verkligen träna, eftersom jag ridit hela mitt liv (slutade för ca 4-5 år sedan) så har slappa ben aldrig varit några problem för mej. Men NU!! De ser ut som slingriga, korviga saker som bara är i vägen, hmm.. Vart tog mina ridlår vägen, va? VA?!?!

Jag har en lista över 10 -minuters aktiviteter och över hur mycket kcal du förbränner när du utför dem. Vart är den listan? Inne i sovrummet? SKa hämta listan och uppdatera innan jag åker till fjället, om ett par timmar. Man tror inte att så lätta saker gör att man förbränner något alls, men vänta och häpna mina vänner;)



Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Haha ja det får du verkligen ändra på :) Snöänglar is the shit! :P



Ska bli spännande att se den där förbrännings-listan. Älskar såna listor, man blir lite mer peppad att träna då.



2009-12-20 @ 11:17:02
URL: http://idamariehendriks.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

jo det kom en gång innan, men försvann lika fort som det kom

2009-12-20 @ 11:38:58
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0