091227



Hoola bandola, pirater!

Jag har tröttnat på snön!!!!!! Skitsnö! Man kör fast, halkar, kan inte jogga ute, blir blöt i fötterna.. Blä! Men varför klaga nu när den efterlängtade snön kommit? Det är bara att gilla läget och se fram emot våren och sommaren!(=
På tal om ketshup.. Jag sitter i den nya lägenheten just nu! Jag och J tog vårt pick och pack, och hamnade här i Trollhättan! Jag gillar Trollhättan, kan dock inte staden så bra. Men om jag hinner i övermorgon, så ska jag testa på deras gym(=
Jag ska slänga upp lite bilder på nya lyan, men inte nu. Är megatrött med tanke på vad Herr Klocka visar!

Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

jag har också tröttnat kraftigt! det räcker nu.. till jul var det bra, men sen räcker det fanimej! förresten bruttan, fick du nått du önskade dig?

2009-12-27 @ 09:10:27
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0