091230

Aloha!

Sitter i myskläder, har precis ätit någon form av kött!(= Ville inte ha stekt kött, så fräste köttbiten snabbt innan jag slängde in den i ugnen. Har aldrig gjort så förut, men bra blev det!
Har vart och handlat idag, en del till lägenheten blev det plus en del mat! Viktigt!
Ser på M.J live in Bukarest, grrymt bra! Hade den DVD:n en gång, men borta är den!! Så nu har jag fixat den på annat vis, hmmm!!!!!;)

Idag har vart en märklig dag, inget jag går in på dock. Men man inser att allt det vackra är kort, livet är ett lån och att det inte finns något gratis här i livet. Det bara är så, och det måste man acceptera. Man behöver inte gilla det, bara tycka att det är okey, för annars funkar det inte.

Daniel kom precis in, och nu drar jag heeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0