Eftersnack

Glömde ju uppdatera om dagens träning!!
Det var axlar som gällde idag, något jag inte heller fokuserat tidigare på. Så min personliga tränare (galet personlig;)) J visade och jag gjorde det bästa jag kunde. Det gick bra, men som J sa, det märks att det ärdålig syretillförsel i axlarna!

Körde axelpress där jag gick upp till 6kg, testade på 7kg men orkade bara lyfta två gånger. En skön övning som jag hoppas på ge snabba resultat.

Gjorde även shrugs där man håller i en tyngd som passar, låter armarna hänga och rulla med axlarna. Även en övning till som jag bara inte kan minnas vad maskinen heter! Fpr ta reda på det(=
Av slutade med en femminutare på crosstrainern, sedan sa min kropp nej och J sa mat;)

Visste ni föresten att kaffe kan minska träningsvärken med 50%? Dricker du två koppar en timme efter träningen så blir värken inte lika tydlig. Plus stretchning, såklart(=

Bild från motionsguiden.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0