hej

Har bytt om inför min joggingrunda, drog på mej mitt nya underställ ifrån SportShopen under allt, så nu ska jag väl inte frysa??
Löpningen blir en timme as usual, funderar dock på att dra ut på sträckan, kanske skulle maxa? Anyhow, så blir det en rejäl uppvärmning i alla fall pga kylan, jag får lätt ont i mina leder då.
Sitter och lyssnar på mina gamla idoler som jag lyssnade sönder i mina unga år; Good Charlotte såklart. Jag kunde verkligen allt om varje individ i bandet, haha!;P Lyssnade så gott som sönder varenda låt, visste vem som skrev låten till vem, varför, när och var.. typ!;)
De skrev låtar som passade så jäkla bra in när man var 15 år och hatade allt och alla, men också texter där varenda en av mina känslor speglades av och blev till ord.
Visst är det mycket GC nu också, men mycket annan musik delar space i Spotify.

http://nimg.sulekha.com/Others/original700/2008-8-13-5-55-53-b792cc15a2a14f929bc36f74d5c11b5e-b792cc15a2a14f929bc36f74d5c11b5e-2.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0