Lista

Den här listan har jag lånat ifrån iForm, där står det hur mycket bra som helst!

Så här lätt förbränner du 100Kcal om du väger 65 kg:
Löpning - 10 min
Spinning - 12 min
Motionsimmning - 12, 5 min
Styrketräning - 16 min
Rask gång - 16,5 min
Cykling - 10 min
Bodypump - 11 min
Poweryoga - 14,5 min
Hoppa hopprep - 9 min
Skridskoåkning - 25 min
Badminton - 13,5 min
Längdskidåkning - 8,5 min
Trappgång - 40 våningar, ca 700 steg
Grundstädning - 20 min

Inte mycket man behöver göra, egentligen! Att städa gör ju alla, och trappor är det bara att lära sej att inte undvika.
Men hinner inte skriva så mycket mer nu, ska till fjället med pojkvännen och vovven och grilla korv, sedan gymmet, myyyys!!!<3

En bild på älsk och mej ifrån våras, gos!(= Där ser ni även att mina armar och bröst är ganska slappa. Eller ah, jag har ju inte lagt ut någon före - efter bild från tiden innan jag började träna och nu, så ni har ju inget att jämföra med=/ Men jag vet skillnaden, och det är väl också det viktigaste?(=


Kommentarer
Postat av: Billy

Man förbrukar med energi än vad man tror.

2009-12-20 @ 16:25:47
URL: http://rubyred.blogg.se/
Postat av: Ida-Marie

Ja good to know, men 100 kcal är inte särskilt mycket ändå. En vanlig chokladkaka innehåller typ 550...

2009-12-20 @ 18:17:13
URL: http://idamariehendriks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0