Gonatt!!

What to say?
Dagen började med mys med babe, en skål med Kalas-puffar (inte Party-Puffar) och avslutades med en löpning med världens bästa Wiggo! :)
Däremellan så har jag vart på ett bankmöte med babe, vart i Trollhättan på Bike, käkat på donken och flyttat möbler igen i lägenheten. Nu ere inte mycket kvar asså! :)

Imorgon är det underbara jobb igen! Visst är ledigheten härlig, men saknar alltid jobbet på något konstigt vis.. kanske är jag knäpp, eller så?;)
Så.. Jobb i tre dagar, sedan är jag faktiskt ledig B Å D E lördag och söndag!!! När hände detta sist, kan man undra?=P

Sparar cash till en Macbook Air, jag är på god väg, så snart jävlar! =D
Snart snart! Snart är du MIN!!!!=P
Product Image

nu drar jag till sängen, är trött som faan och ska upp tidigt imorrn.
Hej hopp i lingonskogen!!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh, var längesedan jag åt kalaspuffar! :)

2009-07-28 @ 23:22:36
URL: http://missoakland.blogg.se/
Postat av: Emilia

De är från Indiska. Bästa affären!

2009-07-28 @ 23:44:10
URL: http://missoakland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0