Lite utanför

..Varberg! Gamlebyn, närmare bestämt.
Vi åkte runt i nästan 2 timmar igår innan vi hittade någonstans att övernatta. Hittade en liten camping, men de kostade 170kr bara en enda natt!! Nej.
Vi åkte vidare.

Kom till en ännu mindre camping, vi samlade våra krafter och frågade vad det kostade att tälta här då?
När den vänliga mannen svarade 50kr, slog vi upp tältet förtare än.. Snabbast!!

Kan ju berätta lite om gårdagen. Vi spenderade så gott som hela eftermiddagen och kvällen i Varberg. En såå himla vacker stad! Vi gick strandpromenaden och vågorna var flera meter höga, på havet. Givetvis ingick ju mjukglass i detta ;)
När vi vandrade runt inne i själva Varberg så stannade det en bil, med två norskar i, och frågade om vi kunde Varberg.
Jerry svarade på ren norska; Nono!
Jag skrattade så jag näästan kissade på mej!=P

Idag vet jag inte riktigt hur eller vad vi ska göra. Vi är sugna på att stanna på denna campingen en natt till, så vi får se:)
Jerry har förälskat sej i en kille med en supra här oxå, jag är lite misstänksam.

Och en hälsningn till Jessica och Peter; Ni kommer ihåg väntetiden på Max (masken) Hamburgare sist vi var där och det var 3 stycken personal i köket? Kom då till Donken i Varberg, där  var dom 5stycken personal och ännu segare!;)

Våra nya polare :)


Budget -vin! ..Gott var det ändå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0