Det går framåt!!

Trevligt när dagen bara flyger förbi när man vaknar! Kom precis hem, och har varit i garaget sen klockan 4.
Jag vaknade så sent som kl 1 och då åkte jag och Jerry och hämtade mitt dammskydd till bilen som jag beställt hos BMW.
Sedan åkte vi till Hedins Bil och till SweDol då Jerry hade en del att köpa också.

Jag tog loss det gamla dammskyddet och monterade dit det nya, och vips så gick bilen hur bra som helst igen!!=D
Tur att det bara var det som var felet, och att det inte var något annat, mycket svårare och dyrare..
Jag satte även på Jerrys 17"däck och bilen ser plötsligt inte alls lika "gubbig" ut längre. Men nu har jag ont i ryggen då däcken inte är såå lätta att sätta på =(
Jag spraylackade även små skador på bilen, vilket jag tycker blev ganska bra=]
Sedan var det ganska mycket pyssel med bilen, ska fortsätta imorrn =]

Imorgon förmiddag ska jag och J åka och köpa delar så jag kan laga handbromsen som inte fungerar alls, ska även köpa lampor då det inte lyser så bra om biimern;)
Har även bokat tid för besiktning idag, så på måndag så ska vi alla hålla tummarna!!!
Hoppas bara att jag hinner bli klar med allt tills dess..

Orkar inte skriva så mycker mer, men slänger ut en bild på hur fälgarna ser ut som jag satte på i eftermiddag.
Efter besiktningen är planen att jag ska sänka bilen lite också, lika bra att dona med det efteråt så att jag säkert hinner bli klar tills på måndag ;)



Nu inatt var vi även i Bokenäs och hämtade lite stuff, ni får en bild från det me;)


Kommentarer
Postat av: johan

wow då har du ju snart egen bil:)

2009-06-17 @ 13:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0