Ring ring.

Jag har fått en mobiil! YEAH!
Varken garantin eller försäkringen täckte felet på min gamla mobil, och telia ville inte ens laga den även fast jag erbjöd mej att betala för det, så har jag lånat flera mobiler tills dess att jag har råd att köpa en ny.
Det har jag fortfarande inte, så pappa ringde mej häromdagen och frågade om jag ville ha en mobil för 400 kr.
-Ja, varför inte? Det är ju trots allt en mobil!

Pappa köpte mobilen till mej, och äntligen har jag en mobil igen!!!!!
Han sa att det är ju en mobil att ha tills jag kan köpa en egen, för det finns varken kamera eller något på denna. Jag har gäärna vilken mobil som helst tills jag får råd att köpa en själv, en sån som jag vill ha.
Det blir perfekt pappa, TACK!!!!

Så här sen skönheten ut, allt detta för endast 400kr! Helt fantastiskt, vad vore mänskligheten utan vetenskapens under !=D

Kommentarer
Postat av: jocke

skön nalle ;)

2009-06-14 @ 21:44:47
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

va snäll din pappa var!

2009-06-15 @ 09:19:30
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: redevolve

åhh den va fiiin den;)

2009-06-15 @ 11:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0