Som sagt, det får framåt!=D

Har haft ont i magen hela dagen pga nervositeten och oron som kittlar i hela kroppen..!
Ska vi verkligen hinna bli klar till besiktningen på måndag?
När man upptäcker det ena felet efter det andra, och när brömssköldarna är totalt kassa och.. Jag kan fortsätta en bra stund till!!
Imorse stack jag och J i alla fall till BMW så att jag fick beställa nya bromssköldar, jag ska hämta dom på måndag morgon och sedan är det full fart i garaget fram till halv 2, då jag (förhoppningsvis) rullar in på besiktningen.

Jag har lovat mej själv att inte vara i garaget imorrn, jag ska även försöka stoppa Jerry!;)
Imorrn är det midsommar, och då ska vi mysa hela dagen!! Vi tar nog bussen ut till Bokenäs, gör en keampegrräjt midsommar -middag med pappa Björn och Määryelle.
Det tror jag blir kanon!! =D

Lördagen är det ju cruising, självklart ska jag dit =]
Men nu, folks, är det natt och jag ska försöka sova och glömma allt som har med min röda fara att göra!! ..Iaf för en kort stund;) Gillar ju min biimer, och idag har det, trots mina negativa meningar och tankar, gott väldigt framåt! =D

Oljan som jag bytte, fräsh färg, eller vad?=P
[image-upload-65-731244.jpg]

Kommentarer
Postat av: Tina

Min dumma bil klarade inte besiktningen. Morr så jobbigt. Hoppas du har bättre lycka=)

2009-06-20 @ 16:10:36
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0