Thoughts.

Det är väl bara helt naturligt att olika personer väljer olika sätt att hantera svåra situationer.
Jag är personen som försvinner tills att är bra igen. Jag vill stänga in mej i mej själv och helst slippa att finnas till. Bli osynlig. Bli luft. 

Jag vill vara ensam, bearbeta det svåra, ta nya tag och komma tillbaka igen, 1000 gånger starkare. Då kommer allt att vara bra. Allt som tynger mej kommer inte existera mer, bara jag stänger ute det tillräckligt länge.

Nej, det fungerar ju inte riktigt så.

När jag väl stängt in mej i mej själv en tid, och sedan kommer tillbaka till verkligheten, så är det som att få en örfil så hård att jag inte kan andas. Jag måste kippa efter andan.
Jag vill inte gråta.
Jag kan inte gråta.

Och när man väl fått sin vilja fram, och ändå inte är nöjd. Hur kan man leva med sej själv?




I´m just learning to fly
..But I aint got wings.

Kommentarer
Postat av: redevolve

learning to fly... tom petty! grym låt

2009-06-08 @ 10:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0